Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Var litt usikker på hvor jeg burde legge denne men sammen med konspirasjonsteoriene virka passende, av en eller anna grunn
(Hvis denne blir sletta blir det tolka som bevis på at dere allerede er innblanda)
Antall ord: 43
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
fra david icke forumet, ang. samme emne som denne tråden:
fra en bruker som heter Camreeno: What's the connection? In David Icke's books he talks about how a lot of Jewish people are actually from an ethnic group from the Caucuses known as the Kazars which were descended from the Sumer region (a major place where reptilians historically dispersed from) and this explains why there are so many "Jewish" people in major banking, political, and corporate positions. Icke calls Jews "Kazar-Sumerians" appropriately.
So yeah when you see "Jews" in high positions, there's a good chance they're not actually Jewish by faith, but are just Reptilians since the Jews have descended from an old civilization with a lot of Reptilian intervention...
en annen bruker, billyboggs bidrar: I think I understand your point, but it is not "just" the Jews. These "Reptilians" are like the slime on a pond, they always rises to the top. You will find the infiltration at the top in most all organizations, all religions, all institutions. To single out one group will not get all the "scum".
og her er selveste, the one and only, david icke som viser fram bevis:
Reptilagendaen må være den ekstra mengden ketchup i risgrøten som gjør at resten blir vanskelig å svelge, uansett hvor fristende det i utgangspunktet var med risgrøt.
Antall ord: 29
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Typisk. Forsøke å latterliggjøre noe i så stor grad at ingen gidder å bry seg.
( Av en eller annen grunn fikk jeg overskriften til å høres ut som en alkoholholdig drikk.. )
Antall ord: 31
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Bearchild skrev:Typisk. Forsøke å latterliggjøre noe i så stor grad at ingen gidder å bry seg.
( Av en eller annen grunn fikk jeg overskriften til å høres ut som en alkoholholdig drikk.. )
..det hadde antagelig vært lettere å ta dette alvorlig hvis jeg ikke hadde endt opp som 'illuminati' sjøl i følge halvparten av teoriene. Og det er garantert ikke bare meg her på forumet, dere burde sjekke listene over hvem og hva som er mistenkt.
Antall ord: 79
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Bearchild skrev:Typisk. Forsøke å latterliggjøre noe i så stor grad at ingen gidder å bry seg.
..det hadde antagelig vært lettere å ta dette alvorlig hvis jeg ikke hadde endt opp som 'illuminati' sjøl i følge halvparten av teoriene. Og det er garantert ikke bare meg her på forumet, dere burde sjekke listene over hvem og hva som er mistenkt.
Sorry, nå har jeg gått glipp av noe.. lister?
Antall ord: 91
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Bare google litt og se hvem som er mistenkt ,) Det er slett ikke bare alt som er av okkulte ordener og lignende, en del tar med alle andre også som de mener er mistenkelige. Ateister, for eksempel. Alle som ikke er kristne. Alt som en paranoid amerikaner kan mistenke for å ligne på en sosialist, og så videre.
Antall ord: 57
Det Norske Kommunist-Luciferianske Kristenhykler-NWO-spedbarnsoffer-ring-forbundet synes jeg høres en anelse suspekt ut også. Kan disse også være involvert?
Antall ord: 24
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”