Jeg lurer på litt forskjellig, og håper mer erfarne personer kanskje kan forklare litt om det jeg nå skal skrive.

Jeg hadde en aha-opplevelse her nå nettopp, og klarer ikke riste frysningene av meg.
Jeg kom nemlig over dette med kraftdyr og plutselig får jeg en kraftig, lang frysning og bakgrunnen blir slørete og jeg innser plutselig at jeg ser dyr i ansiktet til de fleste folk jeg møter.
Jeg har vært klar over dette i flere år, men har aldri... forstått hvorfor, før nå..?
Jeg har bare ledd av det, og bare tenkt at det er ansiktstrekk som gjør det, men jeg tror ikke det lengre.. Kan det være at jeg ser kraftdyret/kraftdyrene til andre?
Men meg selv.. er jeg usikker på, jeg har aldri sett mitt eget dyr.. Men jeg har en tiltrekning til kattedyr, spesielt katter. Jeg er veldig glad i dyr generelt, men katter, det er noe med katter, jeg kan ikke være uten katter i livet mitt.
Men jeg vil også nevne at jeg føler et spesielt bånd mellom meg og tigeren, jeg blir uforklarlig emosjonell når jeg ser bilder, videoer o.l av tigre, og det føles ut som om jeg ser meg selv i dem, på en måte.. ? Min største drøm er å møte en tiger i virkeligheten.
Kan en av disse kattedyrene være mitt kraftdyr? Eller begge?
Og en annen ting er; Jeg ser katter over alt.. Er jeg gal?

Ikke virkelige katter.. Men sorte, blurete, skygge-katter! Mellom føttene mine mens jeg går hjemme, i øyekroken på badet, bak meg når jeg går tur, eller ved siden av meg.. Over alt, når som helst! De skremmer meg ikke, men jeg vil vite hva det er, er det noe de vil, eller vil de bare være nær en katte-elsker?

Også er jeg veldig følsom for energier ellers, kjenner fort på meg om det er noe annet i et rom med meg.

Også håper jeg at jeg blir godt tatt i mot, da jeg er ny her