Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerErfarne som kan tyde litt av det jeg skriver?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Erü
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 22 Jan 2013 14:47
11
Kjønn (valgfri): Lita frøken :-)
Lokalisering: Mosjøen
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Erfarne som kan tyde litt av det jeg skriver?

Innlegg av Erü »

Hei!

Jeg lurer på litt forskjellig, og håper mer erfarne personer kanskje kan forklare litt om det jeg nå skal skrive. :)

Jeg hadde en aha-opplevelse her nå nettopp, og klarer ikke riste frysningene av meg.
Jeg kom nemlig over dette med kraftdyr og plutselig får jeg en kraftig, lang frysning og bakgrunnen blir slørete og jeg innser plutselig at jeg ser dyr i ansiktet til de fleste folk jeg møter.
Jeg har vært klar over dette i flere år, men har aldri... forstått hvorfor, før nå..?
Jeg har bare ledd av det, og bare tenkt at det er ansiktstrekk som gjør det, men jeg tror ikke det lengre.. Kan det være at jeg ser kraftdyret/kraftdyrene til andre?

Men meg selv.. er jeg usikker på, jeg har aldri sett mitt eget dyr.. Men jeg har en tiltrekning til kattedyr, spesielt katter. Jeg er veldig glad i dyr generelt, men katter, det er noe med katter, jeg kan ikke være uten katter i livet mitt.
Men jeg vil også nevne at jeg føler et spesielt bånd mellom meg og tigeren, jeg blir uforklarlig emosjonell når jeg ser bilder, videoer o.l av tigre, og det føles ut som om jeg ser meg selv i dem, på en måte.. ? Min største drøm er å møte en tiger i virkeligheten.

Kan en av disse kattedyrene være mitt kraftdyr? Eller begge?




Og en annen ting er; Jeg ser katter over alt.. Er jeg gal? :)
Ikke virkelige katter.. Men sorte, blurete, skygge-katter! Mellom føttene mine mens jeg går hjemme, i øyekroken på badet, bak meg når jeg går tur, eller ved siden av meg.. Over alt, når som helst! De skremmer meg ikke, men jeg vil vite hva det er, er det noe de vil, eller vil de bare være nær en katte-elsker? :)


Også er jeg veldig følsom for energier ellers, kjenner fort på meg om det er noe annet i et rom med meg. :)


Også håper jeg at jeg blir godt tatt i mot, da jeg er ny her :)
Antall ord: 365

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Erfarne som kan tyde litt av det jeg skriver?

Innlegg av jeditrond »

Velkommen hit :)

Det at du ser dyr i ansiktet til mennesker; ser du forskjellige dyr eller samme dyr hos alle? Bare sånn for få litt mer klarhet i opplevelsen din. Hvis det er sånn at hvert menneske du ser har forskjellige dyr, vil jeg tro at det er kraftdyrene til personen du ser, ja.

I og med at du får sånn voldsom emosjonell respons på tigre, vil jeg tro du har noe tilsvarende som kraftdyr. Jeg har i mange, mange år vært fascinert av ulven og i fjor fikk jeg vite at jeg har en sjakal som kraftdyr, ikke en ulv, men nær slektning :D
Antall ord: 110
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Erü
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 22 Jan 2013 14:47
11
Kjønn (valgfri): Lita frøken :-)
Lokalisering: Mosjøen
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

- - Erfarne som kan tyde litt av det jeg skriver?

Innlegg av Erü »

jeditrond skrev:Velkommen hit :)

Det at du ser dyr i ansiktet til mennesker; ser du forskjellige dyr eller samme dyr hos alle? Bare sånn for få litt mer klarhet i opplevelsen din. Hvis det er sånn at hvert menneske du ser har forskjellige dyr, vil jeg tro at det er kraftdyrene til personen du ser, ja.

I og med at du får sånn voldsom emosjonell respons på tigre, vil jeg tro du har noe tilsvarende som kraftdyr. Jeg har i mange, mange år vært fascinert av ulven og i fjor fikk jeg vite at jeg har en sjakal som kraftdyr, ikke en ulv, men nær slektning :D

Jeg ser forskjellige dyr, ja.

Vil tro jeg har et eller annet kattedyr, siden jeg er så tilknyttet til dem, men hvem vet! :D
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Erfarne som kan tyde litt av det jeg skriver?

Innlegg av Kiara »

Velkommen hit skal du være! :vink Jeg har ikke noe erfaring med kraftdyr, men er veldig glad i dyr, og har flere selv.. Jeg ville nok trodd det var andres kraftdyr jeg så, hvis jeg opplevde det samme som deg! ;)
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - Erfarne som kan tyde litt av det jeg skriver?

Innlegg av jeditrond »

Erü skrev:[Jeg ser forskjellige dyr, ja.

Vil tro jeg har et eller annet kattedyr, siden jeg er så tilknyttet til dem, men hvem vet! :D
Interessant. Da er det nok andres kraftdyr du ser :)

Har du forsøkt og se deg selv i speilet og "hente frem" evnen din? Kanskje kraftdyret ditt viser seg da?
Antall ord: 55
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Erü
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 22 Jan 2013 14:47
11
Kjønn (valgfri): Lita frøken :-)
Lokalisering: Mosjøen
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

- - - - Erfarne som kan tyde litt av det jeg skriver?

Innlegg av Erü »

jeditrond skrev:
Erü skrev:[Jeg ser forskjellige dyr, ja.

Vil tro jeg har et eller annet kattedyr, siden jeg er så tilknyttet til dem, men hvem vet! :D
Interessant. Da er det nok andres kraftdyr du ser :)

Har du forsøkt og se deg selv i speilet og "hente frem" evnen din? Kanskje kraftdyret ditt viser seg da?

Nei, jeg har ikke det, men kanskje jeg skal prøvde det! :salute: Hehe :D
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - - Erfarne som kan tyde litt av det jeg skriver?

Innlegg av jeditrond »

Erü skrev:
jeditrond skrev:
Erü skrev:[Jeg ser forskjellige dyr, ja.

Vil tro jeg har et eller annet kattedyr, siden jeg er så tilknyttet til dem, men hvem vet! :D
Interessant. Da er det nok andres kraftdyr du ser :)

Har du forsøkt og se deg selv i speilet og "hente frem" evnen din? Kanskje kraftdyret ditt viser seg da?

Nei, jeg har ikke det, men kanskje jeg skal prøvde det! :salute: Hehe :D
Gjør det :) Enten ser du noe mer ellers så ser du "bare" deg selv i speilet.
Antall ord: 89
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links