Til de litt for engstelige, de lett påvirkelige og de som ble særdeles lettet da 21.12.12 forløp som normalt; dere trenger ikke bruke tid på tråden, da blir dere kanskje bare mer engstelige, uten grunn, dra heller å gjør noe som dette:

Om dere bare måå lese, så husk at det meste som blir kimset om her sikkert bare er tull og tøys uansett:)
Så det. Men- ja, her kan man poste meninger, synsinger, tro, teorier, fakta, profetier, linker, videoer, og alt man måtte ønske om ting som har med store globale endringer/ hendelser (også kalt "verdens undergang") å gjøre. Årsaker, forløp, virkninger, medias rolle, eliten, kunnskap, propaganda, grønne(grå) menn, religionens rolle, klimaforandringer, astronomiske begivenheter, "signs of the end"-stuff, osv osv.
Halvveis kort om mine intensjoner..Hvorfor gjør jeg dette? Nå er vel alle møkklei slike tråder, trenger vi bruke mer tid på sånt piss og skremselspropaganda?
JEG trenger og ønsker det, har jeg funnet ut etter at jeg skulle legge alle tenkeballene i dvale for en stund. For om jeg ikke får tanketenke og gruble rundt noe stort og widespreading og crazy angående verden og jorden, så begynner jeg ubevisst å gjøre det med mitt eget liv, meg selv og mine omgivelser, og det viste seg å ikke være særlig sunt...

Finnes det overhode noen som kjenner seg igjen? Gjør ikke noe hvis ikke altså.

Så- bare for ordens skyld, så repeterer jeg at tråden ikke bokstavelig talt handler om verdens undergang, så det er helt meningsløst å komme med reprimander og utsagn som at "dommedag er bare tull, verdens undergang kommer ikke til å skje, armageddon stammer fra en gammel eventyrbok", osv. Det har ingenting med saken å gjøre.

Så da setter vi igang da, jeg begynner med noe så banalt som en samling nyhetsklipp om vær og vind og jord og ild; denne youtube- linken her:
http://www.youtube.com/watch?v=0tx1L8VV3_E
(den andre av flere videoer som viser nyheter om naturkrefter og uvanlige klimatiske forhold som skjer i løpet av bare noen dager)
Hva skjer med været og klimaet egentlig, hva tror dere er årsakene? Et stort objekt i utkanten av solsystemet vårt? Alle planetene virker jo ustabile og i forandring om dagen. Naturlige sykluser? Menneskeskapt? Jeg ser ikke helt det store i alle nyhetssakene som blir vist i videoene, men husk at alt dette har skjedd i løpet av bare noen få dager. Man er vel ganske naiv hvis man ikke ser at intensiteten og hyppigheten av ødeleggende naturfenomener øker og øker og øker i rimelig ganske hurtig tempo..?
Så- OM du vil; finn din indre kokooness, for moroskyld, for blodig alvor, eller for guds skyld; men aller mest for din egen skyld, samtidig som du beholder den fine fornuften i ditt fine hode, og join meg i jakten på undergangen.

Takk for meg.
(For nå)