Det har vært gjort før, flere til og med, tror jegjeditrond skrev:Emnet Men in black er såpass omfattende at det kanskje burde startes en egen tråd?

Moderator: Asbjørn
Det har vært gjort før, flere til og med, tror jegjeditrond skrev:Emnet Men in black er såpass omfattende at det kanskje burde startes en egen tråd?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Det er det heldigvis ikke jeg som har funnet på, at den skal være i magen mener jegBearchild skrev:Stoler på magefølelsen ja. Hvorvidt jeg kan stole på andres avhenger jo av hva min egen sier der og da?![]()
Hvorfor sitter magefølelsen i magen? Hvorfor er det den delen av kroppen som har en sånn type varslingsfunksjon? Hadde det ikke vært bedre om den satt en plass som ikke ble forstyrret av sommerfugler, gass, forstoppelser og annen forvirrende aktivitet..?
Hide post links |
Hide post links |
Øh.. er vel andre og langt mer nervebefengte kroppsdeler som burde stått først i køen i såfall?jeditrond skrev:Men noen løse tanker peker i retning av at det er ganske mye nerver i mageregionen og at disse da er bedre egnet til å sende signaler frem til man får åpnet andre kanaler kanskje?
I følge de som har en stor finger med i spillet (HeF og de derre..): aldri. Vil man at barna skal få den muligheten er vel privatskoler typ Steinerskolen nærmeste alternativ?Lilja skrev:Hvor lenge er det til spiritualismen er en likeverdig del av religionsundervisningen i norsk skole?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Bearchild skrev:Jepp, tok oppvasken i går.
Jeg VET det finnes snøormer! Jeg har det fra særdeles sikre kilderTror du det finnes snøormer?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ikke akkurat nå? Spørs om det er din egen denne gangen altså..Moondancer skrev:Har du fese?
Jaaa..Lilja skrev:Finnes Nøkken?
Hide post links |
Hide post links |