Jeg har en del spørsmål som jeg lurer på og jeg håper noen kan hjelpe meg. Jeg startet å drømme om en mann for rundt to år siden. Ansiktet hans var forskjellig fra drøm til drøm, men det var èn ting som alltid gikk igjen; han bar på våpen, løp etter meg og hadde som mål å drepe meg. Noen ganger hadde han kniv. Andre ganger øks, slegge, pistol eller rifle.
I starten av disse drømmene så klarte jeg aldri å komme meg unna. Han tok meg alltid igjen, gliste og ga meg et stygt flir, før han gjorde ende på meg. Smerten brant som et helvette - deretter våknet jeg i min egen seng. Sånn pågikk det en stund, helt til en dag.. Jeg klarte å rømme.
Først og fremst så må jeg bare si at dette var en helt merkelig opplevelse fra min side. Jeg vet ikke om noen av dere har opplevd det, men for alt jeg vet så kan det jo være ganske normalt? I alle fall, jeg hadde et ufattelig sterkt ønske om å komme meg unna denne mannen. Jeg var så full av redsel at jeg faktisk ikke har ord. Det siste jeg ville var å kjenne smerten i hjertet igjen det sekundet han bestemte seg for å drepe meg. Og plutselig skjedde det noe rart.. Det var som om jeg fikk kontroll over øyelokkene mine selv om jeg var i drømmemodus. Jeg fikk altså muligheten til å forlate denne drømmen, komme meg vekk fra denne mannen og våkne opp trygt i min egen seng, før han i det hele tatt hadde rukket å drepe meg. Siden den gang har denne drømmen/andre vonde drømmer generelt aldri vært noe problem for meg, ettersom jeg kan presse opp øyelokkene og våkne når enn jeg måtte ønske. Er det noen andre enn meg som kan gjøre dette? Og er det vanlig?
Lurer også på noe annet. Mange ganger når denne bestemte drømmen med mannen har funnet sted, så har jeg våknet opp med en uutholdelig smerte der han knivstakk/skjøt meg - som om dette faktisk hendte. Har også alltid hatt en forferdelig skrekk så lenge jeg kan huske mot dette, særlig når det gjelder å bli knivstukket. Hvorfor må gudene vite.
En annen ting jeg skulle huske å nevne er at jeg har vært sanndrømt helt siden jeg var 9 år gammel. Drømmer om døden på nære og kjære før den inntreffer. Vet ikke om dette har noe sammenheng med dette jeg har fortalt nå, men tenkte at det kanskje var en god idè og nevne det.