Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterLikheter ang skoler i Atlantis,Lemuria og det gml Egypt

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Metodis, varsomhet er fornavnet mitt.
Jeg har fulgt med, og vet at du ikke er en hardCore tviler-.-

Men rasjonelltankegang er begrensende, hemmende i denne søken på The Ultimate truth.

Folk som er opphengt i et aspekt av noen paranormale hendelser, har begrenset seg ned til det aller minste, slik jeg ser det da... Alt henger sammen

man trenger å bli litt gal for å virkelig se ting fra et aspekt en ikke kan forklare med ord etterpå.. stange hodet i veggen til du VET at det ikke finnes noe vegg... Dette er en prosess som tar tid.. så lang tid DU vil at det skal ta.. Og det Inkluderer ubehag.. Sannheten kan være svært ubehagelig. Hvem er du Egentlig, for så akseptere det.

Jeg snakker av egen erfaring, det bor så mye uforløst i oss mennesker... I tillegg har vi yttre påvirkninger som forsøker å gjøre alt for at du skal overse det som er rett foran deg... Her og Nå------ Lykken-Lyset- Alt du vil at det skal være--- Den største gave

Det er ikke fornermelser jeg kommer med, bare mine observasjoner som er litt farget av et Ego.

Du får lov å kalle det søkt, du får mene og si hva du vil. Og jeg har full respekt for deg uansett..
Back to the topic.. spora litt av.. :mozilla_innocent:
Antall ord: 229
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

David Skywalker skrev:BA,om man skal få tilgang til Jordas levende bibliotek så er det via å kjenne sin egen bevissthet - være vant med bevissthetsendringer og følge dypere aspekter av ens følelser - intuisjon. Og de kildene du stoler på følger ikke frekvensene til Jordas levende bibliotek så derfor vil de ha endel mangler. Det du tror kan kontrolleres - kan ikke kontrolleres. Ren informasjon om Jordas historie kan ikke kontrolleres - den kan gjenaktiveres hver og en av oss - vi kan få tilgang ved å aktivere visse koder i oss selv. Og flere og flere våkner og aktiverer sine koder sin bevissthet som stammer fra tidligere liv blant annet. Men en må følge det man tiltrekkes av og mener er riktig. Det samme her i denne tråden og andre tråder.
Man skal kjenne sin bevissthet, og man skal også kjenne sine begrensninger.

Dvs. at ens umiddelbare inntrykk ikke altid stemmer med virkeligheten, at opplevelser har åraker man ikke alltid kjenner, osv.

Det du sier her er ren bullshit. Jordas histore ser vi best ved å studere funn. Ikke ved å tro og føle. Ved å kontrollere teorier ved å lete etter bevis som f.eks. fossiler, stadfestes teoriene stadig bedre.

Når bøkene ser ut til å stemme med din tro, liker du å feste lit til dem. Når de ikke gjør det så ser det ut til at du mener de ikke har noen betyding. Hvordan er det med Jesus og Egypt nå?

Etter litt undersøkelse har jeg funnet ut at Egypt også brukes i NT som metafor for Jerusalem. Dvs at det ikke finnes hverken bibelske eller egyptiske kilder for at Jesus noensinne har vært i Egypt. Hvordan stiller så bibelen seg som sannetsvitne for din tro nå?
Antall ord: 295

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Sahrian skrev:Hvorfor bevise når man kan føle?
Alt skal ikke ha et fysisk svar. Da hadde vi ikke stilt spørsmål.
Da hadde det vært slutt på vårt søk. Det er vårt søk som er vår fasit. Gjennom å søke vil vi finne svar.

Mye handler om å få tillit til seg selv. Sin indre visdom. Det vil jeg si er vel så viktig som å ha dokumenterte svar på alt. Det er i oss vi finner vår sanne anerkjennelse. Den får vi ikke utenfra. Bekreftelse er et annet ord for anerkjennelse. Bekreft deg selv og du får anerkjennelse. Da starter en ny reise i våre liv. Det er da vi åpner opp for all vår sjelsvisdom. Tillit til seg selv er hjertes rene sannhet. Hjertet vil ekspanderes av kjærlighet og kjærligheten vil finne veien til sinnet. Bevisstheten vil utvikle seg i takt med ditt hjerte. Din sjel blomstrer og ditt indre er som et stort lyskart som leder deg vei gjennom din intuisjon og din tillit til deg selv. Det er den nye reisen som mange mennesker verden over har begynt på. Til hjelp for det er vi heldigvis mange forskjellige mennesker på vår jord, hvor vi alle hjelper hverandre på et dypere plan av bevissthet til å nå våre ubevisste og bevisste mål.
Sannsynligvis er det noen nå som tenker herregud for noe svada. Vel, jeg takker for det :mozilla_laughing: .

I fred Sahrian
AH! Dette var godt å lese. Du snakker sjelens språk, det motsatte av svada :)

Tillit til seg selv betyr alt. Alt annet er i bunn og grunn uviktig. Det er kun når vi har tilliten og kjærligheten til oss selv på plass at vi ser livet slik det virkelig er. Og da slutter vi å søke etter bevis og bekreftelser på alt mulig......utrolig deilig :D
Antall ord: 320

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Bilde

:D
Antall ord: 0
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Gaute skrev:
Sahrian skrev:Hvorfor bevise når man kan føle?
Alt skal ikke ha et fysisk svar. Da hadde vi ikke stilt spørsmål.
Da hadde det vært slutt på vårt søk. Det er vårt søk som er vår fasit. Gjennom å søke vil vi finne svar.

Mye handler om å få tillit til seg selv. Sin indre visdom. Det vil jeg si er vel så viktig som å ha dokumenterte svar på alt. Det er i oss vi finner vår sanne anerkjennelse. Den får vi ikke utenfra. Bekreftelse er et annet ord for anerkjennelse. Bekreft deg selv og du får anerkjennelse. Da starter en ny reise i våre liv. Det er da vi åpner opp for all vår sjelsvisdom. Tillit til seg selv er hjertes rene sannhet. Hjertet vil ekspanderes av kjærlighet og kjærligheten vil finne veien til sinnet. Bevisstheten vil utvikle seg i takt med ditt hjerte. Din sjel blomstrer og ditt indre er som et stort lyskart som leder deg vei gjennom din intuisjon og din tillit til deg selv. Det er den nye reisen som mange mennesker verden over har begynt på. Til hjelp for det er vi heldigvis mange forskjellige mennesker på vår jord, hvor vi alle hjelper hverandre på et dypere plan av bevissthet til å nå våre ubevisste og bevisste mål.
Sannsynligvis er det noen nå som tenker herregud for noe svada. Vel, jeg takker for det :mozilla_laughing: .

I fred Sahrian
AH! Dette var godt å lese. Du snakker sjelens språk, det motsatte av svada :)

Tillit til seg selv betyr alt. Alt annet er i bunn og grunn uviktig. Det er kun når vi har tilliten og kjærligheten til oss selv på plass at vi ser livet slik det virkelig er. Og da slutter vi å søke etter bevis og bekreftelser på alt mulig......utrolig deilig :D
WIKIPEDIA

om SVADA :
Fra Wikipedia, den frie encyklopedi

Suadela er i romersk mytologi en gudinne for overtalelse (særlig i romantisk sammenheng), forførelse og kjærlighet. Hun var sterkt knyttet til Venus. I gresk mytologi het hun Peitho. Navnet kommer fra latin «Suādus» ('overtale', 'overtalende').

Det norske uttrykket svada har sine røtter i suadela/suadus, men har beveget seg litt bort fra opprinnelig betydning. På norsk betyr svada 'tomme ord, fraser, ordgyteri'.

Hentet fra «http://no.wikipedia.org/wiki/Suadela»
Antall ord: 405

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Hecate skrev:Bilde

:D
Godt sagt, selv om jeg ikke forsto det med en gang. :D
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
pastiglie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 21
Startet: 13 Feb 2007 00:51
17

Innlegg av pastiglie »

Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Min siste kanalisering her på paranormal gjennom tidene og også min siste posting. Jeg forlater alle forum for godt - men profil slettes ikke så folk kan nå meg på pm:

Og det er kanalisering fra mine allierte via høyere selv:

Jeg ønsker å avslutte med en SALUTT av en kanalisering. Det kan virke arrogant og jeg vet best osv...men det er faktisk hensikt av kjærlighet som jeg ønsker å dele av hele mitt hjerte. En får velge å takle det jeg skriver som man føler for det eller vil.

"David har gått en skole i dette livet for å hente tilbake "ren,direkte,klar og ærlig" informasjon om Jordas historie og det spirituelle. Det han har kommet med linker og informasjon det siste året er spot on 100 % klart og rent. Siden han har sendt ut signaler til Universet om å være en klar,ren og ærlig kanal. Være mottaker for det. Han har også gått seg vill (ang Zetatalk) for å lære virkelig å kjenne på disinformasjonens frekvenser til det fulle.

Informasjon innehar frekvenser av renhet(om det stemmer - eller er klart eller ikke). Alt det han har nevnt ang utenomjordiske kilder siste året og bøker - og annen informasjon som i det siste ang Melchizedek-ordenen og dets læringer er 100 % rent og ekte informasjon. Det er noe som blir kalt for THE EYES OF TRUTH-kanalen eller frekvensen. Når en sjel jobber iherdig med å være en kanal for sitt høyere selv og jobber for å bli mest mulig klar og ren kanal så vil han lykkes når han går over noen terskler. Det siste året har David klart å verifisere endel informasjon ang kanalisering om jordas historie og dette med utenomjordisk kontakt og det spirituelle. Det er 100 % ren informasjon via jordas levende bibliotek. De som har evnen til å være en ren kanal er også mennesker som husker veldig godt og får opp minner i sin bevissthet om diverse inkarnasjoner her på Jorden og andre steder i Universet.

Det David har nevnt om Atlantis,Det gamle Egypt,Maya-kalenderen,enteogener/kraftplanter,2012 og mye mye annet i det siste året er 100 % ekte og ærlig - fordi han fikk oppgradert endel frekvenser som lite barn og bevart dette - han har også vært veldig smart ang visse ting i livet og skjønt endel hva som foregår. Og nå de 5 neste årene vil han være opptatt med endel reiser diverse kraftsteder verden over og ang følge utdanning fra det gamle egypt, som flere og flere våkner opp av. De som følger denne skolen og alle de kilder han har nevnt det siste året ang utenomjordiske er ekte og rene. Å følge en EYES OF TRUTH-vei innebærer å være 100 % ærlig med seg selv i alt en gjør og ikke minst ang søking av info og erfaringer i seg selv og utenfor. Flere og flere følger denne veien og får tilgang til ren informasjon via jordas levende bibliotek.

Om en har lyst til å se hva virkelig ren informasjon er - så er det bare å se på infoen og postinger til David Skywalker det siste året. Det er 100 % ærlig,direkte og ren informasjon. Det finnes flere som også har evnen til å verifisere slik type informasjon. Og det er mulig å trene opp en slik egenskap. Men det kreves endel. Også å løse opp noe ego-identitetsmønstre og være bevisst på å jobbe endel med seg selv - og ikke minst åpne dialog med høyere selv og multidimensjonale selvet.

David har fått opp minner fra endel inkarnasjoner verden over og han har anbefalt MIND TRILOGY-boka av Barbara Hand Clow, som en av de beste spirituelle bøker ang info om vår fortid - jordas fortid fra diverse steder. Og Jesus gikk på en skole som lignet den som en kan lære via Melchizedek. All informajon David har gitt det siste året er fra rene kanaler via jordas levende bibliotek. Han velger å skrive dette selv om det kan virke arrogant og ego-basert måte å gjøre det på. Men innholdet er 100 % rent. Han har en unik egenskap i å følge en 100 % ærlig vei hvor han har fått "gave" ang tilgang til veldig ærlig,ren og klar informasjon. Han har vært borti noe av det før - men har for alvor fintunet det i år 2007. Og det vil fortsette ut livet. Og han har også startet veien om å være egen kanaliserer som han egentlig har alltid vært - siden han har bra forbindelse til høyere selvet sitt, som har forbindelser mange steder i vår galakse(og som alle høyere selv på Jorden til alle mennesker har - men det var dette med å hente opp minner BEVISST. )

Det han har nevnt om astralverdenen nå nylig er uhyre viktig å huske på. Fordi det er ikke bare lyse energier der - men også endel mørke energier. Alle mennesker tiltrekkes av energier fra astralverdenen - på godt og vondt. Det handler om å skille mellom klinten og hveten. Og finne ut av ting. Stol på informasjonen som David kommer med det siste året. Og ta gjerne kontakt via pm om du vil at han skal verifisere informasjon om kanalisering,utenomjordiske og det som har med det åndelige og paranormale å gjøre. Ikke individuelle greier - men sånn generelt.

David velger å gjøre dette fordi han elsker hele menneskeenheten og Moder Jord. Han har valgt å være en ren kanal og han har ofret ender for å bli det. Han dømmer ikke hvordan folk vil takle infoen han kommer med. Det er opp til hver enkelt å ta det som de vil. Han følger sin vei og det han tiltrekkes av - så får du gjøre det samme. Verden har uendelig mye mer å by enn det dere ser med vanlige briller i denne frekvenskontrollerte verden. Noen har visshet om det her inne og andre har det ikke her og nå. Men en har ikke kontroll på hva fremtiden vil bringe med seg.

Mennesker har blåkopi i sin sjel som heter MASTER BEING OF LIGHT. Å følge det fullkomne potensialet i det å være mennesket har alltid noe klart å gjøre i alle tider. Det er også en vei for alle bevisst eller ubevisst. Å følge sitt høyere selv til det fulle vil flere og flere følge bevisst i de neste 5 årene og i det uendelige Jordas fremtid.Alt som skjer på Jorden er speiling av våre bevissthet og sinn. Når man erkjenner dette - har kommet frem til det - så vil man bli ledet av sin indre veileder(høyere selv) og andre allianser i multidimensjonale sfærer. "


Jeg vil fortsatt gi info på sin hjemmeside. Ikke så ofte. Men litt. Og jeg takker for fine år her inne - og TAKK FOR MEG. Nå er det 5 år igjen til år 2012. Det som er sikkert er at det vil skje solide endringer i Jordas kollektive bevissthet. Følelsen av å være nærmere Naturen og det åndeige vil være vanlig. Og slørene mellom våken bevissthet og underbevisstheten vil være mindre. Det samme ang det multidimensjonale sfærer. Vi vil være nærmere vår kosmiske familie. Det vil skje endel endringer på Jorden. Så får jeg bare si lykke til på den veien du tiltrekkes av og ønsker å følge.
Antall ord: 1246
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det er trist at du stikker, David. Du har vært her inne like lenge som meg, om ikke lenger, du er en del av inventaret, liksom...
Men jeg forstår valget ditt og jeg beundrer deg for det. Fordi du vil oppleve å komme deg mye lenger så fort du kommer deg ut av sirupen her inne. Det er som å puste inn ren luft for første gang...*sukk*
Spre dine vinger og lykke til på veien:)
Antall ord: 77
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Lykke til videre David. Vi har ikke vært særlig mye enige her eller andre steder, men vi har hatt noen forfriskende diskusjoner. :)

Med på veien sender jeg med et ønske om at du ikke finner enda en jordomveltning å advare verden om etter 2012. :)
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Lykke til videre og takk for alle gode diskusjoner.

Må bare legge til at om ett par år bør du gå inn
å lese det siste innlegget ditt på nytt så vil du se
hvor mye du har utviklet deg.
For dette var fornøyelig og gjenkjennlig lesning
for en som har gått veien og kjenner igjen kanaliseringen:D
Antall ord: 60
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Jeg følte at jeg måtte komme med en avskjeds-kanalisering som siste innlegg her sånn på paranormal om nøkkelen til å erfare det multidimensjonelle handler om å gå inn og transcendere NO TIME and NO SPACE-frekvensen - tilstanden - være 100 % tilstede i ens kropp - være her og nå:

Multdimensional consciousness vs ego consciousness

Understanding and experiencing multidimensional consciousness means going beyond ego-consciousness. Beyond ego-identity. There is NO TIME. NO SPACE. Everything is happening at the moment - RIGHT NOW - HERE AND NOW. The past and future is an illusion. Travel to distant stars and other galaxies in the Universe. Even travelling to other Universes is not possible if we keep our level of ego-consciousness. Our ego-identity says it is impossible because of the limits it keeps us down to. The key to access our multidimensional consciousness - our multidimensional self - through our higher self is being fully present in our body. Learning techniques and methods to be fully present in our body.

The time from 2012 and beyond will be different to experience since Earth will come closer to its Cosmic Family heritage. The only real time is NOW - POWER OF NOW - Here and Now. The Zero sone as Terrence McKenna has mentioned when he was alive is very true. It is one of the biggest key to understand to access multidimensional levels of our Being. We are multidimensional being. Our Ego-consciousness is holding us back. Ego-consciousness is programmed to reject the possibility to access our multidimensional potential and in Earth Collective Mind all people that are born on this planet will be programmed to follow Ego-consciousness and its boundaries. We have to deal with karmic issues from past lives to release our pattern of our ego-identity.

There are many methods and techniques that will get us more fully present in our body. Owning a crystal is perfick,because it tunes us more fully present in our body. And we will get more access to multidimensional levels in our Galaxy. Entheogenic plants/psychoactive plants as Ayahuasca,psilocybin mushrooms,Iboga,San Pedro,Peyote,Salvia Div,Cannabis etc has in their Mind of "blueprint" - NO TIME AND FULLY PRESENT IN OUR BODY. They are working with our multidimensional awareness - beyond ego-consciousness. These plants know how to release pattern of ego-consciousness - our ego-identity. These plants are programmed to get us more fully in our multidimensional potential - we are MASTER BEING OF LOVE AND LIGHT. These plants are programmed to really show that TIME AND SPACE we are experiencing on this planet is ILLUSION. Only real experience is NO TIME - AND NO SPACE. Being fully present in our body - POWER OF NOW. And it is here. We can access every places in the Universe at the same time.

Past life regression is another good method to release ego-consciousness patterns at the moment. Beings in the Universe who have access to NO TIME AND SPACE-consciousness - multidimensional consciousness can only with a few seconds get all information of our past lives on this planet. It is also something we can manage to do.

Meditation and yoga practice and being outside in the Nature learning to be fully present in the moment - here and now are also good methods. Everything is happening at the moment. If we do not understand this we have to many patterns of our ego-consciousness that needs to be released to really understand this. So many traps and so many challenges in this beloved planet Earth for us to really experience. We are playing out alot of karmic issues in our lives. If we want to know the meaning of ALL THAT IS - GOD/GODESS within ourselves consciously - we have to deal with our patterns of ego-consciousness. In our blueprint of the soul we are MASTER BEING OF LOVE AND LIGHT. We have in our blueprint key to access our multidimensional potential and levelse - and we need to go into NO TIME and NO SPACE zone of the consciousness - beyond our ego-consciousness.

Some places at the Earth has tickets to open our multidimensional potential and tickets to travelling to other planets and star systems within our consciousness. Sacred places as pyramids in Egypt,Mt Shasta(California,USA),Sedona-Arizona(USA),Yucatan and other sacred places in Mexico,Oracle in Delphi and Acropolis,Athen(Greece),Machu Picchu(Andes,Peru) etc etc.

To really understand who we are - where we come from and what we are - we have to know us self - to really know and experience our multidimensional self/consciousness - reaching NO TIME and NO SPACE-consciousness. And know that everything is happening at the moment - here and now. Not in the past or in the future. Being fully present in the body. Then we can find our cosmic heritage and cooperate with our sisters and brothers other places in our galaxy and the Universe. The TIME and SPACE is an Illusion. We are co-creators of Mother Earth. We are responsible for Everything that happens here and now. Taking this responsibiltiy to work with ourselves is a gift to Mother Earth. She loves us deeply. She has many secrets to show us - then we can also open for secrets in the Universe. We are frequencies. We can receive information through our multidimensional NO TIME and SPACE consciousness. Beyond our ego-consciousness.


Nå blir det bare info-deling via min hjemmeside ang noe av mine erfaringer,tanker,kanaliseringer og reiser. Jeg har nevnt flere steder i denne postingen og jeg vil reise til bortimot dem alle innen 5 år.
Antall ord: 933
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Du må ha lykke til David.
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

her var det intet nytt under solen og mye kunne til og med jeg ha klart å rable ned.. intet enestående.

Entheogenic plants/psychoactive plants as Ayahuasca,psilocybin mushrooms,Iboga,San Pedro,Peyote,Salvia Div,Cannabis etc has in their Mind of "blueprint" - NO TIME AND FULLY PRESENT IN OUR BODY. They are working with our multidimensional awareness - beyond ego-consciousness. These plants know how to release pattern of ego-consciousness - our ego-identity.

neitakk.. jeg vil helst ikke fucke med guds gave: min hjerne.. jeeze hvorfor er folk så dumme at de tror at man må ha stimuli iform av plantedop for å bli bedre mennesker???

lykke til David.. selv om jeg frykter for at du kommer til å tryne hardt med et slikt utganspunkt...
Antall ord: 124
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Ja, jeg syns det er trist når folk ødelegger hjernen sin og lar seg påvirke av slike stimuli. Illusjoner kan til tider være gode og ha, men til syvende og sist så er virkeligheten deilig den og. Og i tillegg får vi da gleden av å kunne forholde oss til våre opplevelser uten å frykte at de endrer seg fra minutt til minutt.
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !