Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerNår andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

- Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av g.r.y »

Om en tar utgangspunkt i menneskets medfødte sanseevne, kan en virkelig se hvor forsvinnende liten andel av den totale virkeligheten vi fra naturens side er gitt å oppfatte.
Om en går back to the basics, for å si det slik, er vår virkelighet eksempelvis underlagt følgende begrensninger;
- Objekter over en viss størrelse (over o,1 mm).
Til sammenligning, består selv den minste lille prikk en kan se i et standard mikroskop av noe sånt som 100 milliarder atomer, -som igjen består av protoner, nøytroner & elektroner...)
- Elektromagnetiske stråling med bølgelengde fra 380 nm til 740 nm (=lys). Herav følger vår evne til å se farger, hvilket det ikke er noen grunn til å utdype noe nærmere her. Poenget er at det er ekstremt mye av det totale spektret vi ikke er i stand til å se.
I følge våre sanseevner alene, "finnes" jo ikke engang infrarødt & ultrafiolett!..
- Fint lite av universet. Om vi var begrenset av våre naturgitte evner, er jeg stygt redd vi hadde strandet ett eller annet sted rundt solen & månen (samt en haug lysende prikker på nattehimmelen en ikke kunne begripe seg på).
Om en i tillegg tar med i betraktningen at min. 80% av universets totale masse er for smått til å se uansett hva vi måtte ha for hånden, blir det hele ganske stusslig.
- Lukt & hørsel; Sammenlignet med de fleste andre dyrearter, er vi så begredelig utrustet på disse områder at det ikke en gang er noen vits i å kommentere.

- I tillegg til dette her, kommer da X antall dimensjoner i tillegg til de 3 som er oss forunt å få med oss. Om en legger relativitetsteorien til grunn, skal det visstnok være åpnet for noe sånt som 9, hvorav et par-tre etter sigende skal være "små", -hva nå enn det betyr...

Årsaken til at jeg nevner disse tingene, er at det i allefall ut i fra mitt ståsted, er vanskelig, for ikke si umulig å ´plassere` mesteparten av det som faller inn under den paranormale virkeligheten. Med "plassere", mener jeg her å fastslå hvorvidt de former for eksistens som ikke kan oppfattes gjennom "vanlige" sanseopplevelser og ei heller enda ikke på annen måte kan måles/påvises befinner seg i disse "utenforliggende" dimensjoner, eller om de ikke kan sanses rett og slett fordi de består av en type partikler (etc) vi ikke er i stand til å få øye på..
De nevnte former for eksistens inkluderer alt fra alver/småfolk til den eksistens som venter oss alle en dag, på hva vi omtaler som "den andre siden".
I disse dager, later det heldigvis til at stadig flere seriøse forskere tar det paranormale på alvor. -Eller iallefall deler av den. "Gjengangere" må vel nå kunne sies å ha nådd et punkt hvor fenomenet ikke lenger kan avfeies som ´fjas` forbeholdt skrullinger. En følge av økt anerkjennelse for en videre eksistens etter den legemlige død basert på åpenhet rundt dennes påvirkning/inflytelse på "Hvermannsens" gjøren & laden, har som naturlig følge skapt interesse for hva denne formen for eksistens består av rent fysisk. Hittil må vel hovedteorien hva svaret på dette angår, sies å kretse rundt disse nanopartikler hvorav opptar over 80&% av universets totale masse..
Hvorvidt dette eventuelt faller sammen med tematikken rundt de dimensjoner som faller utenfor vår sfære, -eller om det overhodet har noe ved seg som samsvarer med virkeligheten, vites (desverre) ikke. Jeg syntes bare hele denne tematikken åpner for en hel del festlige tankeekspriment.. ;)
Antall ord: 603
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av Mystical »

Hørte teorien i et innslag på YouTube teorien at monstre som f.eks. Loch Ness Sjøuhyre kunne gå igjennom portal mellom dimensjoner og at det er derfor de ikke finner kreaturet når de forsøker å lete etter det.

Kanskje det kan være forklaring på alle de bisarre monstrene som folk hevder å se vandre rundt på jorden.
Jeg tenker på f.eks. alle de forskjellige monsterman'a; Dogman, mothman, wolfman, owlman, lizardman og vesener som chupachabra, jerseydevil etc. etc.

Chupachabra er det vel blitt spekulert i om kan være en type alien vesen.

Men ta han derre doggyface (dogman), han skal nå visst vært observert utallige ganger i et geografisk område i USA. Skikkelig creepy fyr, spør du meg!
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Ælfwine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 08 Feb 2012 02:38
12
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 3 ganger

- Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av Ælfwine »

Spennende tanke. Regner med at med dogman du refererer til the beast of bray road? Uansett helt enig, de påståtte møtene folk har opplevd med disse ulvemenneskene er skummel lesning! Slike historier skurrer alltid begge veier for min del. På den ene siden, dersom dette er en uoppdaget art; hvorfor har ingen funnet et kadaver noen gang? Hvorfor er den ikke spredd seg til andre deler av USA? Men likevel er det talløse vitne observasjoner i dette lille området av Wisconsin som ikke kan avfeies. Kan dette forklares med denne teorien, at det er et slags wormhole der? Isåfall kan kanskje det samme tenkes rundt Loch Ness.
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- - Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av Mystical »

Ælfwine skrev:Spennende tanke. Regner med at med dogman du refererer til the beast of bray road? Uansett helt enig, de påståtte møtene folk har opplevd med disse ulvemenneskene er skummel lesning! Slike historier skurrer alltid begge veier for min del. På den ene siden, dersom dette er en uoppdaget art; hvorfor har ingen funnet et kadaver noen gang? Hvorfor er den ikke spredd seg til andre deler av USA? Men likevel er det talløse vitne observasjoner i dette lille området av Wisconsin som ikke kan avfeies. Kan dette forklares med denne teorien, at det er et slags wormhole der? Isåfall kan kanskje det samme tenkes rundt Loch Ness.
Jeg tror vi snakker om det samme, ja!
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av UFO »

.. og hvorfor har vi mennesker fått så stor hjerne når det, etter sigende, bare er en liten del av den som benyttes ? Hadde vi bare skjønt hvordan vi kunne aktivere hele hjernen, da hadde vi kanskje oppfattet/sett/registrert andre tilværelser, dimensjoner også ?

Vi har jo nok av instrumenter til å f.eks. se blant annet IR. Og vi har jo ikke problemer med å detektere annen elektromagnetisk stråling. F.eks. radio, etc. Men, altså ikke tilværelser, dimensjoner.

Nei folkens, vi må utvide våre sanser. Bryte forseglingen. Forslag ? ;)
Antall ord: 93
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

- - Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av Tyrell »

ufo skrev:.. og hvorfor har vi mennesker fått så stor hjerne når det, etter sigende, bare er en liten del av den som benyttes ? Hadde vi bare skjønt hvordan vi kunne aktivere hele hjernen, da hadde vi kanskje oppfattet/sett/registrert andre tilværelser, dimensjoner også ?
Det er nok en myte at vi bare bruker en liten del av hjernen (10%), vi bruker hele hjernen, enkelte områder er mer aktive enn andre men det er ikke slik at store deler av hjernen er inaktiv.
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av Isan »

Takk Tyrell!
Vi må gjøre det vi kan (et generelt vi) for å få avlivet den myten.
Antall ord: 17
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av UFO »

Jeg må nok ha tenkt på politikere når jeg skrev det innlegget :666

Tenker på telepati, en sjette sans etc. Noen mener jo at alle har disse evnene, men
at folk flest ikke klarer å bruke de ? Det er derfor jeg tenkte på at "store" deler av
hjernen på en måte ikke var aktivisert.

Men der strides vel de "lærde" vil jeg tro.
Hjernen er og blir mystikk. :oops:
Antall ord: 69
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

- - Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av g.r.y »

ufo skrev:.. og hvorfor har vi mennesker fått så stor hjerne når det, etter sigende, bare er en liten del av den som benyttes ? Hadde vi bare skjønt hvordan vi kunne aktivere hele hjernen, da hadde vi kanskje oppfattet/sett/registrert andre tilværelser, dimensjoner også ?

Vi har jo nok av instrumenter til å f.eks. se blant annet IR. Og vi har jo ikke problemer med å detektere annen elektromagnetisk stråling. F.eks. radio, etc. Men, altså ikke tilværelser, dimensjoner.
Nei folkens, vi må utvide våre sanser. Bryte forseglingen. Forslag ? ;)


Hvor stor del av hjernen som er i bruk totalt sett, er vel vanskelig å fastslå med noen sikkerhet, men at den delen som utgjør vår bevissthet er overraskende liten, er jo en kjennsgjerning..
Men, never the less..
Det jeg ville si i denne sammenhengen, var et "Be careful what you wish for". Å utvide horisonten sin en ørliten smule for å kunne oppnå en større bevissthet, tror jeg nok kan være vel og bra for folk flest. Men vi er nå en gang skapt slik vi er, og uansett hvilke utfordringer vi står ovenfor, kan vi kun strekke oss hit men ikke lenger uten at risikoen for fatale konsenkvenser øker betraktelig.
Å trigge en større del av hjernen til å ta del i vår bevissthet, er nemmelig akkurat hva som skjer under påvirkning av LSD og beslektende midler, og historien har vel vist at det faller jo ikke alltid like heldig ut, for å si det slik.. Jeg skal ikke stikke under en stol at enkelte opplever reelle opplevelser som følge av økt bevisthetshorisont, men enda flere opplever å miste grepet om virkeligheten fullstendig, da hjernen/bevisstheten kjører sitt eget løp. For de aller fleste, resulterer det i en uhyggelig opplevelse av å miste kontroll. Men det er oxo en reell mulighet for langt alvorligere følger, som at en får for seg seg ting som at en kan fly, etc, eller en kan rett og slett "drukne" ned i en fantasiverden en ikke kommer ut av, og dermed forblir i "la-la land" i værste fall til ens dager er talte. Sistnevnte ble resultatet for en barndomskammerat av min samboer, hvilket har resultert i at han rent fysisk har tilbragt de siste 15 år eller så på et mentalsykehus, mens hans virkelighet befinner seg i Andeby, hvor han banner over "crappet" til Svarte-Petter & B-gjengen, og gladelig forteller om Ole, Dole, Doffen, -og hans siste sprell..
Ikke akkurat en drømmetilværelse, kan du si.. ;)
Antall ord: 428
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av UFO »

g.r.y

Å ty til narkotiske stoffer/rusmidler for å prøve å utvide sin bevisshet er selvsagt totalt feil. Håper du ikke mente at jeg mente det på den måten ;-)

Jeg leser stadig at de "lærde" sier at bare en liten del av hjernen hos oss mennesker er i bruk.
Derfor har jeg alltid undret meg på hvorfor det er slik. Har de "lærde" egentlig et bevis for at det er slik ? Om de skulle ha rett - hvorfor er det slik vi er skapt ?

Jeg velger uansett å tro at vi alle har flere sanser, men av en eller annen grunn har en sperre for å vite å aktivere de. (på normalt vis).

Barn derimot har ikke denne sperren. Den blir borte for de fleste av oss når vi vokser til kan det se ut som.
Antall ord: 137
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BådeOg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 25 Apr 2008 03:13
16
Blitt takket: 3 ganger

- - - Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av BådeOg »

g.r.y skrev:
ufo skrev:.. og hvorfor har vi mennesker fått så stor hjerne når det, etter sigende, bare er en liten del av den som benyttes ? Hadde vi bare skjønt hvordan vi kunne aktivere hele hjernen, da hadde vi kanskje oppfattet/sett/registrert andre tilværelser, dimensjoner også ?

Vi har jo nok av instrumenter til å f.eks. se blant annet IR. Og vi har jo ikke problemer med å detektere annen elektromagnetisk stråling. F.eks. radio, etc. Men, altså ikke tilværelser, dimensjoner.
Nei folkens, vi må utvide våre sanser. Bryte forseglingen. Forslag ? ;)


Hvor stor del av hjernen som er i bruk totalt sett, er vel vanskelig å fastslå med noen sikkerhet, men at den delen som utgjør vår bevissthet er overraskende liten, er jo en kjennsgjerning..
Men, never the less..
Det jeg ville si i denne sammenhengen, var et "Be careful what you wish for". Å utvide horisonten sin en ørliten smule for å kunne oppnå en større bevissthet, tror jeg nok kan være vel og bra for folk flest. Men vi er nå en gang skapt slik vi er, og uansett hvilke utfordringer vi står ovenfor, kan vi kun strekke oss hit men ikke lenger uten at risikoen for fatale konsenkvenser øker betraktelig.
Å trigge en større del av hjernen til å ta del i vår bevissthet, er nemmelig akkurat hva som skjer under påvirkning av LSD og beslektende midler, og historien har vel vist at det faller jo ikke alltid like heldig ut, for å si det slik.. Jeg skal ikke stikke under en stol at enkelte opplever reelle opplevelser som følge av økt bevisthetshorisont, men enda flere opplever å miste grepet om virkeligheten fullstendig, da hjernen/bevisstheten kjører sitt eget løp. For de aller fleste, resulterer det i en uhyggelig opplevelse av å miste kontroll. Men det er oxo en reell mulighet for langt alvorligere følger, som at en får for seg seg ting som at en kan fly, etc, eller en kan rett og slett "drukne" ned i en fantasiverden en ikke kommer ut av, og dermed forblir i "la-la land" i værste fall til ens dager er talte. Sistnevnte ble resultatet for en barndomskammerat av min samboer, hvilket har resultert i at han rent fysisk har tilbragt de siste 15 år eller så på et mentalsykehus, mens hans virkelighet befinner seg i Andeby, hvor han banner over "crappet" til Svarte-Petter & B-gjengen, og gladelig forteller om Ole, Dole, Doffen, -og hans siste sprell..
Ikke akkurat en drømmetilværelse, kan du si.. ;)

g.r.y.......Du sier i ditt innlegg til "ufo" følgende : " Å utvide horisonten sin en ørliten smule for å kunne oppnå en større bevissthet, tror jeg nok kan være vel og bra for folk flest. Men vi er nå en gang skapt slik vi er, og uansett hvilke utfordringer vi står ovenfor, kan vi kun strekke oss hit men ikke lenger uten at risikoen for fatale konsenkvenser øker betraktelig." Her synes jeg, BådeOg at du snakker litt mot deg sjøl, og videre i ditt innlegg høres det ut som at du mener "ufo" går på LSD og at han kan sammenliges med din bekjente som trodde på Disney og Ole, Dole, Doffen :vink

Nå tror jeg det jeg da at vi må kunne strekke oss lengre enn det vi gjør i dag, UTEN at vi må ty til stimuli av ymse slag.......det er nå en gang sånn at vi kan faktisk være veldi åpne for hva som er forrran oss og hva som ligger "bak" oss uten å måtte "turn crasy" :ge Ikke ment som noen form for kritikk, bare en liten mening fra lille meg :mozilla_wink:
Antall ord: 629
Det kan gå troll i ord !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av Isan »

ufo skrev:Jeg leser stadig at de "lærde" sier at bare en liten del av hjernen hos oss mennesker er i bruk.
Derfor har jeg alltid undret meg på hvorfor det er slik. Har de "lærde" egentlig et bevis for at det er slik ? Om de skulle ha rett - hvorfor er det slik vi er skapt ?
Jeg vet ikke hvaslags "lærde" du tenker på, men de faktisk lærde på dette området, hjerneforskere o.l., har ikke snakket om at vi bruker bare en liten del av hjernen på mange tiår. Etterhvert som de er blitt i stand til å skanne hjernen, har det vist seg mer og mer at det nettopp _ikke_ er slik. (Bare sånn for orienteringens skyld :) )
Antall ord: 125
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av UFO »

Isan skrev: Jeg vet ikke hvaslags "lærde" du tenker på, men de faktisk lærde på dette området, hjerneforskere o.l., har ikke snakket om at vi bruker bare en liten del av hjernen på mange tiår. Etterhvert som de er blitt i stand til å skanne hjernen, har det vist seg mer og mer at det nettopp _ikke_ er slik. (Bare sånn for orienteringens skyld :) )
Jeg tenkte på vitenskapen generelt, men hjerneforskere har jo et godt verktøy i dette med scanning for å avdekke aktivitet som du sier. Sant nok. Og de blir jo hele tiden forbløffet over hva de finner ut.

Jeg tror uansett at det man vet om hjernen bare er toppen av isfjellet for hva hva den skjuler av hemmeligheter. :)
Antall ord: 128
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Når andre dimensjoner gir nye dimensjoner.

Innlegg av Bearchild »

Myten om at vi bare bruker 10% av hjernen:
http://www.forskning.no/artikler/2005/n ... 0414342.96
Antall ord: 18
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !