Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Jeg så det ikke før nå, men siden doaivu snakker om molekyler som snurrer rundt atomer så tar jeg tilbake alt jeg sa om at hun eller han hadde rett. Avstanden mellom noe tilsier ikke en dritt heller, i hvert fall ikke angående vibrasjoner. Haha. Dette er latterlig.
problem skrev:Jeg så det ikke før nå, men siden doaivu snakker om molekyler som snurrer rundt atomer så tar jeg tilbake alt jeg sa om at hun eller han hadde rett. Avstanden mellom noe tilsier ikke en dritt heller, i hvert fall ikke angående vibrasjoner. Haha. Dette er latterlig.
det jeg ville få frem var at uansett masse, vil molekylene alltid snurre rundt atomene, de vil ikke slutte å snurre selv om det er stor tetthet i massen...ergo vibrasjon..skjønner?
Følg med nå: det er forskjell på at noe HAR frekvens og at noe ER frekvens. Masse er ikke frekvens, masse HAR frekvens. Atomer er masse, frekvens er svingetid. Og når flere atomer går sammen og danner klynger, kalles de molekyler. Det er ingen grunn til å tro at svingetid har noe med aliens, spøkelser eller fremtiden å gjøre, som noen argumenterte for tidligere her.
problem skrev:Følg med nå: det er forskjell på at noe HAR frekvens og at noe ER frekvens. Masse er ikke frekvens, masse HAR frekvens. Atomer er masse, frekvens er svingetid. Og når flere atomer går sammen og danner klynger, kalles de molekyler. Det er ingen grunn til å tro at svingetid har noe med aliens, spøkelser eller fremtiden å gjøre, som noen argumenterte for tidligere her.
det er jeg enig i, jeg svarte på det BA hadde skrevet om at fjellet ikke behøvde å gi fra seg noen frekvens, at elektronene ikke ga fra seg noen frekvens...det vil jo si at han mener at fjellet ikke vibrerer...
BA skrev:
Neida, et behøver ikke gi fra seg noen frekvens. Elektronene er så små at de bare beveer seg mellom andre partikler. De gir ingen frekvens.
Alt er i bevegelse så lenge de innehar en temperatur. Det er likevel ikke det som avgir frekvenser for disse bevegelsene er ikke regelmessige. De er vilkårlige og tidvis forserker hverandre og tidvis opphever hverandre. En frekvens må komme av regelmessige svingninger.